Strefa członka SWTP

Stowarzyszenie Wspierania Techniki Polskiej (SWTP) kontynuowało działania w Portalu eNOT.pl mające na celu stworzenie pierwszego systemu przyj­mowania członków oraz panelu obsługi członka bez udziału biura stowarzyszenia.

Stworzono podstawę do opracowania narzędzi elektronicznych, służących do obsługi stowarzyszenia, dopracowano wymagania i specyfikację.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom technolo­gicznym oraz rynkowym, stowarzyszenie we współ­pracy ze spółką NOT Informatyka rozpoczęło pro­ces tworzenia narzędzia pozwalającego na zdalną komunikację online. System będzie przeznaczony do realizacji celów statutowych, organizacyjnych, edukacyjnych i biznesowych w formie usługi. Bę­dzie też skierowany w pierwszej kolejności do SNT, sfeclerowanych w FSNT-NOT oraz TJO FSNT-NOT jak również do spółek, w których FSNT-NOT po­siada udziały. Oprogramowanie będzie narzędziem pozwalającym na prowadzenie spotkań w formie zdalnej, ułatwiającym komunikację i prezentację dokumentów podczas spotkań.

Również w wyniku współpracy ze spółką NOT Informatyka stworzony został tzw. panel internetowy obsługujący tegoroczną XLVI edycję Olimpiady Wie­dzy Technicznej (10.09.19). Zawody I stopnia (szkol­ne) zostały rozegrane w całkowicie nowej formule na innowacyjnej platformie internetowej. Stworzo­na przez spółkę NOT Informatyka przy współpracy z SWTP platforma zawierała nowatorski algorytm, sprawdzający wyniki, co wyeliminowało sprawdzanie kart odpowiedzi przez jurorów. Dzięki temu został skrócony czas oceny wyników oraz wyeliminowany został tzw. „błąd ludzki" oceny zawodników. Uzyska­ne w ten sposób wyniki kwalifikowały do zawodów II  stopnia, które będą przeprowadzone w styczniu 2020 r.

Stowarzyszenie wraz ze spółką NOT Informatyka rozpoczęło tworzenie i wdrażanie w życie sklepu internetowego. Celem nadrzędnym sklepu będzie promowanie techniki polskiej, konferencji i semi­nariów związanych z techniką, szkół technicznych, FSNT-NOT oraz wszelkich wydarzeń organizowa­nych przez FSNT-NOT, w tym tj. komisji, komitetów i zespołów FSNT-NOT oraz sprzedażą wszelkiego rodzaju produktów związanych z techniką i FSNT-NOT.


Zapraszamy do rejestracji i uczestnictwa online w Bootcampie w ramach projektu DIGIFABS

INFORMACJA
12.05.2025
SWTP zaprasza do rejestracji i uczestnictwa online w Bootcampie w ramach projektu DIGIFABS, współfinansowanego przez Komisję Europejską (ERASMUS+). Bootcamp DIGIFABS zgromadzi w jednej przestrzeni wirtualnej nauczycieli, MŚP i profesjonalistów, aby pokazać, w jaki sposób narzędzia cyfrowe, zrównoważony rozwój i innowacje mogą stworzyć bardziej odporny, gotowy na przyszłość sektor żywności i napojów (F&B). Bootcamp to czterotygodniowy program z trzema sesjami tygodniowo. Tydzień 0 wprowadza do branży F&B, a kolejne tygodnie poświęcone są pogłębianiu wiedzy odnośnie zielonych trendów, budowaniu odporności biznesu i zagadnieniom żywności w nowoczesnej gospodarce. Program prowadzony jest po angielsku i jest dostosowany do wymagań (czasowych i organizacyjnych) profesjonalnego odbiorcy.
CZYTAJ CAŁOŚĆ

Dojrzałość cyfrowa MSP w sektorze F&B - synteza raportu

INFORMACJA
25.04.2025
SWTP jest współtwórcą raportu analizującego dojrzałość cyfrową MSP w sektorze F&B w Europie. W raporcie zawarta jest analiza cyfrowej dojrzałości, zidentyfikowane są najlepsze praktyki w Europie oraz określa potrzeby MŚP w zakresie agentów zmian cyfrowych. Raport został opracowany przez partnerów projektu DIGIFABS, współfinansowanego przez Komisję Europejską (ERASMUS+).Główne tezy raportu odnoszą się do: niskiego poziomu dojrzałości cyfrowej MSP, potrzeby wsparcia w transformacji cyfrowej, roli agentów zmian cyfrowych oraz na konieczność koncentracji na obszarach o największym potencjale.
CZYTAJ CAŁOŚĆ

Transformacja cyfrowa w sektorze F&B - wyniki raportu dot. analizy programów szkoleniowych

INFORMACJA
08.04.2025
SWTP jest współtwórcą raportu zawierającego analizę programów szkoleniowych, w kontekście transformacji cyfrowej w sektorze żywności i napojów. Raport został przygotowany w ramach projektu DIGIFABS, współfinansowanego przez Komisję Europejską (ERASMUS+). Główne obszary poruszone w raporcie to: przegląd inicjatyw digitalizacyjnych, kluczowych umiejętności i kompetencji, efektywnych metod nauczania oraz rekomendacji strategicznych.
CZYTAJ CAŁOŚĆ